به گزارش روز یکشبنه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر فرمانده سپاه امام صادق (ع) در آیین گشایش این جشنواره گفت: امروز فضای رشد فکری و عقلی سربازان در سپاه فراهم است.
سردارعلی رزمجو اظهارکرد: تاثیرگذارترین دوره انسانی درجوامع بشری سن جوانی است که هرگونه ترقی و تعالی در ابعاد مختلف مادی و معنوی مرهون توانمندی­ها و استعدادهای جوانان یک جامعه است.
وی با اشاره به اینکه سرباز در لشکر اسلام دارای اهمیّت خاصی است گفت: سرباز انقلاب اسلامی، ویژگی­های سربازی خود را از سربازان صدر اسلام دریافت می­ کند.
رزمجو، با بیان اینکه عقل­گرایی، داشتن قوه تفکر و اندیشه از جمله عوامل موفقیت یک سربازاست گفت: سرباز موفق کسی است که عقل رابرای رشد و تکامل خود و جامعه بکار گرفته و با همت بلند خود، هدف های بزرگی را که بر اساس عقلانیت برای خود ترسیم کرده دنبال می کند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: داشتن اراده قوی و قاطعیت در تصمیم از دیگر ویژگی­های یک سرباز موفق است تا بتواند با تلاش و کوشش در عرصه های مختلف، آینده خوبی را برای خود و نظام اسلامی رقم بزند.
وی خطاب به سربازان گفت: 'همه ما و شما سرباز امام زمان (عج) و انقلاب اسلامی هستیم و بهترین یار و یاور ما قرآن است'.
مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه امام صادق (ع) نیز در این جشنواره گفت: با تعاملی که بین سپاه امام صادق (ع) و سایر رده­های نظامی در استان وجود دارد باعث پیشرفت­های فراوانی در انجام ماموریت­ها شده است.
سرهنگ خلیل رفعتی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمینه­های مختلف رشد سربازان از لحاظ معنوی ومادی را در دوران خدمت سربازی فراهم کرده است.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را فرهنگ­سازی و ارائه الگوهای موفق و برتر عنوان کرد.
رفعتی تلاش می شود با برگزاری دوره های مختلف فرهنگی و مهارتی زمینه ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی، نشاط، پویایی و هویت بخشی آنها فراهم و باعث تقویت اعتماد به نفس، خودباوری و بروز خلاقیت در بین کارکنان وظیفه شود.
دراین جشنواره از سربازان نمونه در محورهای دفاع، امنیت و اقتدار، سازندگی و تفکر بسیجی، وظیفه­شناسی و اقدام شایسته، امور فرهنگی هنری و تبلیغات، ایثارگری و فداکاری، شهید و جانباز، خلاقیت و فناوری، ورزش و تربیت بدنی، دینداری و بصیرت و مسئولیت ­پذیری و خانواده تقدیر شد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.