به گزارش ایرنا، مهندس محمد بازیاری روز یکشنبه در همایش روز جهانی داوطلب افزود: داوطلبان و سفیران سلامت پس از آموزش های لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان، آموزه ها را به مردم و خانوار های خود انتقال می دهند.
وی گفت: این داوطلبان شامل بخش های خودمراقبتی فردی، اجتماعی، سازمان ها، مدارس و گروه های خودیار هستند که ارتباط با این شبکه دارند.
بازیاری افزود: داوطلبان و سفیران سلامت از نهاد و جنس خود مردم هستند که بدون هیچگونه چش مداشتی ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم در قالب برنامه ملی خودمراقبتی، سطح سلامت آنها را بهبود می بخشند.
وی هدف از برگزاری همایش روز جهانی داوطلب را ترویج فرهنگ خود مراقبتی در حوزه سلامت عنوان کرد و گفت: داوطلبان سلامت در جمع آوری آمار ها، سرشماری، انتقال پیام های بهداشتی، توزیع بسته های آموزشی نقش بسزایی دارند که شایسته قدردانی هستند.
حجت الاسلام آیت اندرزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه هم با تبریک هفته وحدت به بیان احادیث و روایاتی از پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) پرداخت و از کارکنان زحمت کش مجموعه بهداشت ودرمان این شهرستان بویژه داوطلبان سلامت تقدیر کرد.
در این برنامه موسیقی سنتی و مسابقه اجرا و از داوطلبان و سفیران سلامت برگزیده با اهدای جوایزی تجلیل شد.
14 آذر روز جهانی داوطلب نامگذاری شده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.