به گزارش ایرنا، علی ابراهیمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان دیر افزود: در زمان حاضر 400 هزار متر مربع کوچه های شهر دیر خاکی است که در صورت تامین اعتبار لازم و حمایت مردم و مسئولان در یک سال آینده پایان آسفالت کوچه های شهر دیر را جشن می گیریم.
وی با اشاره به نابرابری هزینه ها و درآمد شهرداری اضافه کرد: در سال جاری پیش بینی اعتبار شهرداری دیر 100 میلیارد ریال بود که 70 میلیارد ریال آن حقوق کارکنان و مابقی صرف کارهای خدماتی و عمران شهر می شود که با توجه به انتظارات مردم از شهرداری هزینه ها بسیار بالاست.
شهردار بندردیر بیان کرد: از زمان عهده دار شدن مسئولیت شهرداری تلاش برای پاک سازی و ترمیم معابر بکار بستیم طوریکه کانال آبهای غیر سطحی خورخندل، زیر سازی کوچه های فاز ا و 2 فرودگاه، زیر سازی و قیر پاشی فاز 3 فرودگاه، زیر سازی کوچه های پشت فروشگاه مطاف، کوی جانبازان، دیوار کشی زمین شهرداری، نصب سرعت گیر در معابر پر خطر، خرید تجهیزات پارک و نصب 12 آلاچیق اجرا شد.
وی اضافه کرد: یکی از نیازهای اساسی شهر دیر میدان تره بار بود که با برنامه ریزی و هماهنگی اکنون یکی از بزرگترین میدان تره بار در استان بوشهر در شهر دیر در دست احداث است که با تکمیل و راه اندازی این طرح تحول اساسی در زیبایی شهر ایجاد می شود.
ابراهیمی ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران شهرستان افزود: انتظارداریم اصحاب رسانه برای مشارکت مردم و عمران و زیبایی شهر همچون گذشته با شهرداری همکاری نزدیک داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر دیر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری آماده تعامل و همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در این شهر هستند.
عبدالعزیز نصاریوسفی افزود: بندر دیر دارای ظرفیت بسیار خوبی در بخش تجارت، دریا، گردشگری و صنعت است و می توان سرمایه گذاران را تشویق به حضور در این شهرستان کرد.
وی با ابراز گلایه از طرح جاده وفاق (بین دیر و کنگان)گفت: این طرح باید بصورت همزمان و از دو طرف اجرایی شود و در هر شهرستان طرح توسعه گردشگری دیده شود اما در زمان حاضر این طرح از سمت شهرستان کنگان و با طرح گردشگری اجرایی شده و برای این شهرستان هیچ پیشرفت فنی ندارد.
رئیس شورای شهر دیر در ارتباط با جاده دیر به سمت شاهزاده ابوالقاسم اظهارداشت: جاده ساحلی متولی اداره راه است و باید آن را اجرایی و به سرانجام برساند تا مشکل ترافیکی کاهش و نگرانی مردم در این مسیر برطرف شود.
در این برنامه هرکدام از اعضای شورای اسلامی شهر دیر به بیان نظرها و پیشنهادهای خود در مورد توسعه شهر پرداختند.
در پایان این مراسم با هدایایی از خبرنگاران قدردانی شد.
7207/6043**
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.