به گزارش ایرنا، عباس برزگرزاده روز چهارشنبه در نشست با شهرداران استان بوشهر درباره اجرای مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی افزود: شهرداری های استان به عنوان حامیان این طرح باید در کنار سازمان‌های مردم نهاد، هنرمندان و فعالان اجتماعی به اجرای آن کمک کنند.
وی اضافه کرد: مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی به صورت گسترده در همه شهرهای استان بوشهر بطور مستمر برگزار می شود.
برزگرزاده گفت: شهرداران و فرمانداران استان نیز به عنوان حامیان و ناظران مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی باید سازمان‌های مردم نهاد را به عنوان برگزارکنندگان طرح حمایت کنند.
وی با اشاره به اجرای موفق مرحله نخست طرح نشاط اجتماعی در 2 شهر بوشهر و گناوه، گفت: مرحله دوم طرح نشاط اجتماعی از آذر تا اسفند 96 در سراسر استان برگزار می شود.
مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر افزود: برای ارتقای رتبه کشور در حوزه نشاط در بین کشورهای جهان ایجاد نشاط در جامعه ضروری است.
برزگرزاده با اشاره به فقدان هویت در جامعه شهری درعین پیشینه غنی فرهنگی،گفت: تاریخ و فرهنگ همه شهرهای کشور مفاخری دارند که می ‌توانند موجب تقویت هویت تاریخی و فرهنگی شهرها شوند و شهرداری‌ها در این زمینه وظیفه ای مهم برعهده دارند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه تاکنون مشاهیر کشور به شکل مطلوبی در جامعه معرفی نشده اند، ایجاد بوستان های مشاهیر در همه شهرهای استان با هدف معرفی نخبگان و مفاخر فرهنگی ضروری است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.