به گزارش ایرنا، حمید رضا علم روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این شمار زائر با 440 دستگاه ناوگان مسافری شامل 313 دستگاه اتوبوس و127دستگاه مینی بوس به مرز شلمچه انتقال یافته اند و این روند تا انتقال آخرین متقاضی ادامه دارد.
وی اظهار کرد: امسال نیز برای روان سازی کار و اعزام زائران بوشهری برای شرکت در مراسم اربعین حسینی و بازگشت بموقع آنها برنامه ریزی لازم انجام شده است.
علم گفت: انجمن صنفی نیز با همکاری شرکت های حمل ونقل مسافر تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا هیچ زائری ازسفر باز نماند.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهرگفت: پیش بینی لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی به شهرهای خود انجام شده و با استقرار ناوگان مسافری استان باتمام ظرفیت درپایانه مرزی شلمچه انتظار می رود با پایان مراسم و بازگشت زائران به مرزشلمچه آنها را به شهرهای استان منتقل کنند.
وی افزود: دراربعین سال گذشته 19هزار زائر به مرز شلمچه اعزام و 21هزار زائر نیز با ناوگان مسافری استان به شهرهای خود بازگشتند وانتظار می رود امسال نیز همین تعداد زائر جابه جا شود.
علم اضافه کرد: راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر با همه امکانات خود ازجمله عوامل زحمتکش راهداری و استقرارماشین آلات سبک و سنگین و تانکرهای آبرسان خود درجوار مسی راعزام و بازگشت زائران آماده ارائه هرنوع خدمت به آنان هستند.
وی بازدید از پایانه مرزی شلمچه و بررسی امکانات موجود برای رفاه حال زائران را از جمله برنامه های این اداره کل عنوان کرد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.