حجت الاسلام یوسف جمالی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمدید زمان ارسال آثار با توجه به استقبال چشمگیر طلاب و روحانیون از این کنگره انجام گرفته است.
وی بیان کرد: از تفاوت های عمده برگزاری سومین کنگره علامه بلادی بوشهری با کنگره های پیشین این است که در این کنگره افزون بر طلاب و روحانیان، دانشجویان استان بوشهر نیز می توانند آثار خود را در قالب کتاب، مقاله و یا پایان نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی ادامه داد: این جشنواره آذرماه برگزار می شود که روز دقیق برگزاری و مهمانان ویژه آن تاکنون مشخص نشده است.
جمالی گفت: برای معرفی شخصیت بزرگی همچون علامه بلادی بوشهری و این کنگره علمی نیاز است رسانه های دیداری و شنیداری استان بوشهر نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
آیت الله حاج سید عبدالله بلادی درسال 1291 هجری قمری در بوشهر متولد و درسال 1331 درهمانجا به جوار رحمت حق پیوست و در قبرستان وادی الاسلام نجف در عراق به خاک سپرده شد.
ردودالسته (رد بر کتاب ابن تیمیه)، زلال المعین فی شرح احادیث الاربعین، کشکول، کشف الاسرار، لوایح و سوانح (مشتمل بر سخنرانی ها، نامه ها و تلگرافهای ایشان در ایام جنگ بین الملل اول و قیام دلیران تنگستان، ایقاظ الحبیب فی مظالم الصلیب (افشای جنایات استعمارگران مسیحی) از جمله کتابهای آیت الله بلادی بوشهری است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.