به گزارش ایرنا، دراین راهپیمایی گروه های مختلف از اقشار مردم در قالب تشکل های دانش آموزی، دانشجویی و مسئولان در صفوفی متحد و منسجم یکصدا شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر داده و انزجاز خود را از سیاست های استکباری آمریکای جنایتکار و یاوه گویی ها ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران ابراز داشتند.
یکی از روحانیون نیز در تجمع راهپیمایان در یادمان شهدای گمنام گفت: 13 آبان از روزهای مهم و تاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی است که در آن وقایعی مهم اتفاق افتاد و باید هرچه باشکوهتر گرامی داشته شود.
حجت الاسلام شریعتی فر، علت اصلی دشمنی آمریکا با انقلاب را ناشی از روحیه جهادی و استکبارستیزی ملت دانست و افزود: شعار مرگ بر آمریکا پشتوانه عقلی داشته و برخاسته از منطقی قوی و برمبنای دین و قرآن است و احساسی نیست که پس از 40 سال از عمر باشکوه انقلاب در نظام و میان آحاد مردم نهادینه شده است.
دراین راهپیمایی که از چهار راه بنیاد شهید و امور ایثارگران تا یادمان شهدای گمنام گناوه و درهوای گرم برگزارشد، برنامه های مختلفی به اجرا درآمد.
سرود دانش آموزی، ایستگاه نقاشی همگانی، پایگاه مردمی کمک به مردم میانمار توسط جمعیت هلال احمر و قرائت قطعنامه در 9 بند از برنامه های راهپیمایی بود.
13 آبان مصادف با سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 58، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال 1343 و روز دانش آموز در تقویم کشور نامگذاری شده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.