سیدعلی پاک نژاد روز سه شنبه در بازدید از تاسیسات آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان به مناسبت هفته پدافندغیرعامل درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته پدافند غیر عامل، فرصتی مغتنم برای همه دستگاههای اجرایی است که بتوان با به کارگیری تمام ظرفیت ها و اطلاع رسانی نسبت به آگاه سازی عمومی در مصون سازی کشور تصمیم گیری و اقدام شود.
وی اظهارکرد: مجموعه اقدام های غیر مسلحانه ای که سبب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدهای دشمن می شود، از عمده محورهای فعالیت های حوزه پدافند غیرعامل است.
فرماندارگناوه گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل از نقاط حساس این شهرستان بازدید و نسبت به رفع نواقص و نیازهای آنان با همکاری مدیران مربوطه در استان تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.
وی اظهارکرد: وضعیت آبرسانی به شهر و روستاها نیز در بازدیدهای صورت گرفته نیز بررسی می شود.
پاک نژاد گفت: در تاسیسات آبرسانی شهر گناوه 2 مخزن 10 و 20 هزار مترمکعبی و در روستا نیز مخزن 2400 مترمکعبی وجود دارد که نیاز آب آشامیدنی شهروندان و روستاییان را تامین می کند.
وی افزود: در بازدید از تاسیسات آبرسانی روستایی این شهرستان تعدادی از پمپ ها که از مدار خارج و مشکل برای مردم در فصل تابستان امسال ایجاد کرده بود در دست نوسازی و تعمیر است که بزودی به شبکه متصل می شوند.
فرماندار گناوه از مردم این شهرستان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی بهینه کنند.
شهرستان گناوه با 105 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.