به گزارش ایرنا، حسین درویشی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح شوق رویش برای نخستین بار در استان بوشهر اجرا شد.
وی اضافه کرد: بهینه‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان جامعه از مسائل مهم این قشر آینده‌ساز است که این طرح نیز در این ارتباط به اجرا درآمد.
وی بیان کرد: این طرح با حضور در 27 پایگاه و با 345 برنامه در مدت 70 روز از 20 تیر تا 31 شهریور 96 به صورت رایگان برگزار شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: در این طرح آموزشی و تفریحی کلاس‌های فرهنگی، عملی، سرگرمی، ورزشی، امدادی، مهارت‌های زندگی و برنامه های خیرخواهانه در شهرهای کوچک و بزرگ و روستاهای محروم برگزار شد.
وی بیان کرد: برگزاری اردوهای نشاط و امید در چهار دوره در اردوگاه مهر بندر انزلی، 2 اردو در اردوگاه دلند گلستان، 19 اردوی برون استانی به استان های همجوار و خراسان رضوی، آموزش قرآن، 20 دوره اردوی برون استانی و اردوی دانش آموزی پنجمین دوره المپیاد آماده طرح دادرس از دیگر برنامه‌ها بود.
دریشی افزود: هدف از اجرای این طرح، استفاده حداکثری اعضای سازمان از امکانات موجود، آشنایی با اعضا با اهداف سازمان، جذب نوجوانان وجوانان وآموزش دوره های مختلف، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از تاثیرات نامطلوب روحی، شکوفایی استعدادها و توجه و تاکید بر ترویج فرهنگ و تفکر ارزشی است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.