حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: سخنان رئیس جمهوری آمریکا باعث شد تا مردم فهیم ایران اسلامی بیشتر به باورها و سیاست های دشمنان کینه توز کشور پی برده و به باورهای عمیق ملی و مذهبی خود با تاکید بر استقلال و آزادی پایبند باشند.
وی گفت: ترامپ درحالی ملت ایران را تهدید می کند که درطول سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، دولت آمریکا از هیچ تلاشی برای فشار بر مردم ایران فروگذاری نکرده و سخت ترین، بی سابقه ترین و سنگین ترین تحریم ها را اعمال کرد تا شاید بتواند مردم را به زانو در آورد اما تمامی این ترفندها با درایت مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان و حمایت مردم به ناامیدی آنان تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه سیاست های ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از جمله سخنان ایشان در مجمع عمومی سازمان ملل، جهان متمدن را به سوی تاریکی پیش خواهد برد، افزود: باید جهانیان مراقب باشند که با یک هیتلر جدید روبرو هستیم و نباید بگذاریم یک جنگ جهانی بر دوش مردم آمریکا و دیگر ساکنان کره خاکی تحمیل کند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم آمریکا با رای دادن به ترامپ می خواستند به استثمار خود توسط لیبرال ها و حاکمیت نداشتن حداقلی بر جان و مال خود اعتراض کنند، اما نمی دانستند که با سخنان و موضع گیری های خود در سازمان ملل آنها را به لبه های تاریکی خواهد کشاند.
وی افزود: در برهه کنونی استقلال و حفاظت از کشور بر همه مسایل اولویت دارد و دولت آمریکا بداند مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی نیازی به نصحیت های ترامپ ندارند و کسی به حرف های او ارزشی قائل نمی شود.
خدری، با محکوم کردن مواضع و اظهارات رئیس جمهوری آمریکا علیه کشورمان تاکید کرد: بدون شک در سایه همدلی و همراهی همه مسئولان کشور و قرار گرفتن در کنار مردم و درپیش گرفتن سیاست های اقتصاد مقاومتی می توان به بهترین شکل در برابر زیادی خواهی های دشمنان ازجمله آمریکا مقاومت و ایستادگی کرد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان ارشد نظام درخواست می شود به بهترین شکل ممکن نه تنها پاسخی محکم به یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا بدهند بلکه در مجامع جهانی از مظلومیت مردم ایران قاطعانه دفاع کنند.
وی اظهار کرد: در سایه نیروی مقتدر دفاعی کشور و اتحاد وهمدلی اقشار جامعه هیچ قدرتی جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را نخواهد داشت.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.