به گزارش ایرنا، فرماندار تنگستان در این آئین گفت: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان حاصل برنامه ای مدون با هدف رشد و بالندگی دانش آموزان از سوی مدیریت ارشد استان اجرا شده است.
عادل دهدشتی با تاکید براینکه نیروی انسانی کارآمد از مقوله های مهم توسعه یافتگی است اظهار کرد: خروجی طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در استان، خروجی مناسب و روند آن روبه جلو است.
وی تصریح کرد: در کنار طرح تقویت بنیه علمی و پرورش نیروی انسانی، زیرساخت های آموزش و پرورش باید تقویت شود که در استان و به تاسی از آن در سطح شهرستان تنگستان، همین نگاه موجود است.
دهدشتی اضافه کرد: برهمین اساس در دوسال گذشته 65میلیارد ریال اعتبار در شهرستان تنگستان در فصل آموزش و پرورش اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد: برهمین اساس برای رسیدن به جایگاه مناسب، آموزش و پرورش بخشهای مرکزی و دلوار باید با رویکردی واقع بینانه برنامه ریزی کند.
دهدشتی گفت: امید می رود با برنامه محوری آموزش و پرورش شهرستان و اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آوزان، در آینده دانش آموزان این منطقه در دانشگاه های تراز اول کشور قبولی داشته باشند.
مشاور سیاسی استانداری بوشهر نیز گفت: همایش جوانه های امید باید به درختان ریشه دار تبدیل شوند تا جامعه از ثمره علمی آنان بهره مند شود.
حجت الاسلام حسین رزمجو افزود: با توجه به رشد روز افزون علم و فناوری نوین، شایسته است دانش آموزان اعتماد به نفس و شجاعت علمی داشته باشند و برای به دست آوردن این دو مهم، اولیا با آن ها همراهی لازم را داشته باشند.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با بیان این که هر موفقیت، زمینه ظهور موفقیت دیگر است، گفت: موفقیت یک انتخاب است و قابل تحمیل نیست و با همراهی، تلاش، علاقه و داشتن انگیزه این مهم محقق می شود.
غلامرضا دانش فر با تاکید بر تجهیز مدرسه ها اظهار کرد: ارتقای سطح آموزش دانش آموزان با تهیه و ارتقای وسایل کمک آموزشی در ارتباط است و امید می رود اعتبار تخصیص یافته در این خصوص به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.
در این آئین از 47 دانش آموز برتر شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر تجلیل شد.
جشن جوانه های امید با هدف تقدیر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف برای 700 دانش آموز استان بوشهر برگزار شده است.
6047/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.