به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ این جشنواره در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام پیشنهادها و به منظور تقدیر از برترین‌های نظام پیشنهادها و ترویج فرهنگ مشارکت و همیاری بین کارکنان برگزار شد.
در این جشنواره، موضوعات بهبود بهره‌وری سازمان با استفاده از نظام مشارکت کارکنان، نهادینه سازی اندیشه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در بدنه نظام برنامه‌ریزی استراتژیک و نیز شناسایی مؤلفه‌ها و توانمندسازهای سازمانی موفقیت نظام پیشنهادها و ارتقا وضعیت جاری آن مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه این جشنواره، نافه افشان دبیر نظام مشارکت پالایشگاه اول شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گزارشی از عملکرد نظام مشارکت در سال 95 ارایه کرد و سپس به مقایسه عملکرد و نتایج نظام مشارکت پالایشگاه اول از سال 89 تا 95 پرداخت.
وی گفت: رشد سرانه مشارکت در این پالایشگاه از 0.5 پیشنهاد به 10 پیشنهاد به ازای هر نفر در سال حاصل حضور کارکنان خلاق و توانمند این پالایشگاه و ایجاد محیطی دانش محور و توجه به سرمایه های انسانی و مدیریت مشارکتی از سوی مدیران این مجموعه است.
در ادامه این جشنواره سعید فتح الهی راد دبیر جشنواره ملی نظام پیشنهادها نیز گفت: نظام مشارکت و پیشنهادها یکی از نظام‌های مدیریتی پویاست که کارکنان سازمان درباره ارتقا بهره وری مشارکتی فعالانه دارند و پیشنهادهای خود را در قالب طرحهایی به سازمان ارائه می کنند.
وی اظهارداشت: نظام مشارکت و پیشنهادها، یک نظام هم‌فکری و هم‌اندیشی برای رسیدن به اهداف سازمان است و با انجام این مهم گام‌های بسیار خوبی در این مسیر برداشته شده است.
وی افزود: ایجاد محیط مناسب و فرصت برای مشارکت فکری کارکنان در امور سازمان به صورت داوطلبانه و برخوردار کردن آنان از ثمرات مادی و معنوی از اهم اهدافی است که در این نظام دنبال می‌شود.
فتحی الهی راد اضافه کرد: هدف اصلی نظام مدیریت مشارکتی، توسعه ارزش‌های انسانی کلیه کارکنان و استفاده از هوش، استعداد و خلاقیت آنها در راستای اهداف شرکت است.
در این جشنواره که با حضور عبدی سرپرست مدیریت پالایشگاه اول ، مصلایی دبیر نظام مشارکت مجتمع و کارکنان پالایشگاه اول برگزار شد، از نفرات برتر نظام مشارکت و پیشنهادها در هر واحد تقدیر و جوایزی به ایشان اهدا شد.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.