به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی حیدری در خطبه های نماز این هفته شهر کگان افزود: اگر چه کمبود آب مشکل کل کشور است اما انتظار می رود مسئولان مربوطه با اتخاذ تدابیر مناسب مانع به زحمت افتادن مردم آن هم در فصل گرمای طاقت فرسای جنوب شوند.
وی خطاب به مردم بیان کرد: انتظار جدی از مردم این است تا در مصرف آب صرفه جویی و از اسراف و تبذیر پرهیز کنند.
خطیب موقت جمعه کنگان در بخش دیگری از خطبه ها به بدعهدی های مکرر آمریکا و نقض عهد توسط سران این کشور اشاره کرد و ادامه داد: آمریکایی ها همواره ثابت کرده اند که به عهد خود پایبند نیستند و دل بستن به آمریکا ساده لوحی است و امروز کشورهایی که به آمریکا امید بسته اند چیزی جز مشقت و زبونی عایدشان نشده است.
حیدری با محکوم کردن سالروز حمله وحشیانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران که منجر به شهادت دهها انسان بی گناه و بی دفاع شد بیان کرد: آمریکایی جنایتکار درحالی اظهار اشتباه کرده بودند که به فرمانده این ناو مدال افتخار دادند که این نشان از دوگانگی آنها و نقض صریح حقوق بشر است.
وی با تسلیت سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع توسط وهابیت اظهار کرد: وهابیت و رهبران کودک کش آن ها در آل سعود همه ناقض حقوق بشر و مصداق شیطان بزرگ هستند.
امام جمعه موقت کنگان در بخش دیگری از خطبه ها به اقتدار نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تحریم سپاه توسط آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: آمریکا و هم پیمانان آنها از اقتدار و عظمت سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح ما عصبانی هستند و باید از این عصابنیت بمیرند.
وی افزود: قطع ارتباط با آمریکا باعث تحقق خودباوری در کشور شده است.
حیدری، با گرامیداشت یاد و خاطره آیات عظام شهید صدوقی و علامه امینی از مجاهدت و تلاش های این 2عالم عامل و وارسته در خدمت به دین تقدیر کرد.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.