به گزارش ایرنا، نصرالله شفیعی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه های روز جهانی قدس افزود: این رژیم صهیونیستی است که قدس را به عنوان پاره تن اسلام گرفته و موجب آوارگی و کشتار بی رحمانه مردم این سرزمین شده است.
وی اضافه کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی روز جهانی قدس را تنها برای ملت ایران عنوان نکرد بلکه به عنوان مساله ای فراملی و بین المللی همه مسلمانان و آزادگان جهان را نسبت به گرامیداشت این روز موظف کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه روز جهانی قدس روز اسلام است گفت: روزجهانی قدس هم حمایت از ملت فلسطین را به دنبال دارد و هم مساله اساسی بازگرداندن قدس به جهان اسلام را مطرح می کند.
وی اظهار کرد: ملت ایران در کنار سایر مسلمانان جهان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر به نظر امام راحل لبیک می گویند و هیچ عاملی مانع از حضور مقتدرانه آنها نمی شود.
شفیعی گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) تاکیدی برای پیوند سیاست و اسلام است.
وی راهپیمایی روز جهانی قدس را محور وحدت جهان اسلام، نمایش اتحاد امت اسلامی، بسط فرهنگ مقاومت و انتفاضه در فکر امت مسلمان و معرفی جنایت های ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد.
شفیعی اظهار کرد: تمام جنایتهای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین با پشتیبانی آمریکا و وهابیت طراحی می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: روز جهانی قدس نماد اتحاد قشرها، سلیقه ها و دیدگاه های سیاسی مختلف است که با همراهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می کنند.
شفیعی افزود: روز قدس نتیجه دوراندیشی امام راحل برای دفاع از آزادی قدس شریف، بیداری مسلمانان و جهان نسبت به اشغالگری اسرائیل بود واین روز بزرگ هیچگاه فراموش شدنی نیست.
وی یادآورشد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان بوشهر از ساعت 11 روز جمعه از مقابل بانک صادرات (پل پوردرویش) آغاز و تا مصلی نماز جمعه این شهر ادامه دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سخنران روز جهانی قدس در استان بوشهر براساس هماهنگی های انجام شده منصور کبگانیکان عضور شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.