به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیر افزود: در مناظره ها سیاه نمایی نسبت به گذشته و امروزکار درستی نیست و نوعی بی انصافی است.
وی گفت: در طول انقلاب اسلامی دولت ها خدماتی انجام داده اند و نقاظ ضعفی هم داشته اند و در مناظره ها با منطق و استدلال برخورد کنیم.
امام جمعه دیر افزود: به هر دو جریان می گویم که طوری به جامعه القا نشود که اگر جریان ما رای نیاورد جنگ می شود و آزادی بیان نخواهیم داشت و آن طرف هم بگوید که جریان مخالف خود رای آورد آمریکا در کشور استقرار پیدا می کند و حکومت آمریکایی می شود، این القاها در جامعه کار درستی نیست و جوری حرف نزنیم که بعد نتوانیم آن را ثابت کنیم.
وی اضافه کرد: ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دشمنان اسلام و ایران را مأیوس خواهند کرد و با حضور گسترده خود بار دیگر اقتدار و عزت کشور را به رخ دشمن خواهند کشید.
امام جمعه دیر با تبریک هفته معلم به معلمان و دست اندر کاران امر تعلیم وتربیت ،معلمی را از مقدس ترین شغل ها عنوان کرد و گفت: بزرگترین افتخار برای معلمان تربیت افراد جامعه است و اگر می خواهیم که جامعه توسعه یافته باشد از رهگذر آن توسعه انسانی است که باید همه از معلمان تقدیر کنیم.
وی به هفته کار و کارگر اشاره کرد و گفت: در آموزه های دینی و اسلامی به کار و کارگر اهمیت و ارزش قائل شده است و کارگران باید ارزش کار خود بدانند و کیفیت کار بالا ببرند و از طرف دیگر مسئولان امنیت شغلی کارگران را تضمین و دستمزد آنان افزایش و به موقع پرداخت کنند.
حجت الاسلام حسینی در ارتباط با روز شورای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم در فضایی آرام همراه با مشورت و کمک از دیگران در انتخاب اعضای شورای اسلامی افراد شایسته اقدام کنند و شورا هم جای کار سیاسی نیست بلکه برای خدمت به مردم و کمک به مسولان برای عمران شهر و روستا بوجود آمده است.
وی گفت: در تایید صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا دقت شود که افراد شایسته تایید و افراد گروهکی و با فتنه سال 88 در ارتباط هستند مورد تایید قرار نگیرند و همچنین بررسی شود تا حقی از افرادی تایید نشده،ضایع نشود.
امام جمعه دیر در رابطه با شهادت تعدادی از مرزبانان غیور توسط گروه های ترورریستی در مرز پاکستان گفت: مسئولان دیپلماسی کشور در ارتباط با این فاجعه تروریستی بصورت جد موضوع را پیگیری کنند.
امام جمعه دیر با اشاره به اعیاد شعبانیه یادآورشد:پاسداران انقلاب اسلامی در پاسداری از نظام اسلامی کوشا و گوش به فرمان رهبری هستند .
حسینی اظهارداشت: پاسداران هویت و ارزش های پاسداری خود را حفظ کنند و همجون گذشته در خدمت مردم باشند و جانبازان هم از سرمایه های انقلاب اسلامی هستند و همه باید قدردان آنان باشیم.
7207/ 6045**خبرنگار:عباس بحرانی**انتشاردهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.