به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمود امیری عصر امروز پس از شکست تیم فولاد یزد در مقابل تیم ایران‌جوان بوشهر با اشاره به اینکه 4 بازیکن اصلی تیم فولاد یزد در بازی امروز حاضر نبودند اظهار داشت: 4 بازیکن اصلی این تیم به سبب مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و نبود این افراد زمینه پیروزی در مقابل ایران‌جوان بوشهر را با قدری مشکل  روبه‌رو کرد.

وی با بیان اینکه برای پیروزی وارد میدان شده بودیم تصریح کرد: به سبب وضعیت  جسمانی و گرمای شدید هوا انرژی بازیکنان تیم فولاد یزد به تحلیل رفت و مجبور به عقب‌نشینی شدیم.

سرمربی فولاد یزد با بیان اینکه تیم ایران‌جوان بوشهر دارای بازیکنان جوان و پرقدرت است افزود: ایران‌جوان بوشهر تیمی است که در خانه خوب بازی می‌کند و در این رقابت با فشاری که بر تیم وارد کرد موفق به پیروزی شد.

امیری با بیان اینکه دروازبان تیم فولاد یزد یکی از بازیکنان برتر در لیگ دسته اول کشور است گفت: گل‌های دریافتی اشتباه فردی دروازبان تیم فولاد یزد بود که نتیجه را به ایران‌جوان واگذار کرد.

وی با تاکید بر حفظ سهیمه تیم فولاد یزد در لیگ دسته اول تصریح کرد: سه بازی باقیمانده در لیگ دسته اول، به منزله فینال برای فولاد یزد است که برای حفظ در لیگ دسته اول تمام تلاش و توان خود را بکار می‌گیریم.

سرمربی فولاد یزد  تاکید کرد: به مردم ورزش دوست یزد قول می‌دهم با تلاش تا آخرین لحظه رقابت‌های لیگ دسته اول، بجنگیم تا سهیمه تیم در این رقابت‌ها حفظ شود.

امیری با تاکید بر پرداخت پاداش بازیکنان تیم فولاد یزد گفت:از مسئولان باشگاه و تیم فولاد یزد تقاضا می‌شود پاداش پیروزی‌های این تیم را پرداخت کنند تا  ضمن افزایش انگیزه در بازیکنان زمینه ماندگاری تیم فولاد یزد در لیگ دسته اول باشگاه‌ها حفظ شود.

دیدار دو تیم ایران‌جوان بوشهر و فولاد یزد با نتیجه 2 بر یک به سود تیم ایران‌جوان بوشهر به پایان رسید.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612983
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.