به گزارش ایرنا، غلامرضا دانش فر روز شنبه در نشست بهبود کیفیت سواد آموزی استان بوشهر افزود: براساس این نتایج رشد باسوادی استان در گروه سنی 10 تا 49 سال 54درصد است که این میزان رشد نسبت به سال 90 بیش از 2.5درصد افزایش نشان می دهد و این آمار از میانگین رشد کشوری بیشتر است.
وی اضافه کرد: این میزان رشد درصد باسوادی استان بوشهر مربوط به سال 1390 تا 1394 است و با افزودن موفقیت های استان در سال 1395 این میزان رشد از این رقم نیز فراتر می رود.
دانش فر با اشاره به نام گذاری سال 1396 به نام 'اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال' گفت: برای تحقق دیدگاههای رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقتصاد مقاومتی، بومی سازی مهارتهای زندگی و توانمندسازی افراد در زمینه شغلی برای راه اندازی کسب وکارهای مختلف در اولویت قرار گیرد.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: به همین دلیل در سال جاری تلاش بیشتری صورت می گیرد تا آموزش اولیای بیسواد دانش آموزان، کارگران و آموزش کشاورزان با برنامه ریزی های جدی تری دنبال شود.
وی اضافه کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری بیشتر آموزش دهندگان و همکاران فرهنگی تا پایان برنامه ششم توسعه در مناطق روستایی و شهری استان بی سوادی در گروه سنی 10 تا 49ریشه کن شود.
6047/6043** خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.