به گزارش ایرنا، حمزه مسعودی نیا روز دوشنبه در جلسه کمیته مناسب سازی و رفع موانع محیط شهری در فرمانداری افزود: مناسب سازی محیط شهری برای معلولان و سالمندان یکی از دغدغه ها و مباحث اصلی در نشست های ستادی استانداری بوشهر است که مسئولان در این شهرستان نیز باید به آن اهتمام جدی ورزند.
وی اظهارکرد: بهزیستی این شهرستان که دبیری این کمیته را برعهده دارد بجد پیگیر مصوبه های اتخاذشده باشد و یک کارشناس ثابت در این زمینه ضرورت دارد.
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری گناوه از آندسته از اداراتی که در زمینه مناسب سازی محیط کاری برای معلولان اقدام کردند تقدیر کرد و گفت: بهزیستی با اداراتی که در نشست های کمیته حضور و نسبت به مصوبه ها اقدامی نکردند در نامه ای به ادارات کل در استان اعلام و گزارش آن را به فرمانداری ارایه دهد.
وی اظهارکرد: باتوجه به اینکه شهرستان در ایام تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان می شود و دربین آنان معلولان و جانبازانی وجود دارد که مشکل جسمی حرکتی دارند، نسبت به فراهم کردن زمینه های لازم برای استفاده از بوستانها و معابر عمومی برنامه ریزی لازم کنند.
مسعودی نیا گفت: مسئولانی که در این نشست حضور نیافتند لیست آنان تهیه و باید پاسخگو باشند.
رئیس بهزیستی گناوه گفت: این نشست با دستور کار کمیته مناسب سازی محیط شهری و شورای ساماندهی سالمندان و پیگیری مصوبه های قبل برگزار شده است.
مختار حمیدی افزود: این اداره در ارتباط با وضعیت مناسب سازی محیط ادارات و شهر کارشناس اعزام و تمامی رمپ ها را از نزدیک مشاهده و در گزارشی به آنانبرای اجرا اعلام کرده است.
وی گفت: در زمینه مصوبه های این کمیته نیز تلاش و پیگیری های ویژه ای انجام شده و معطل نمانده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انشتار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.