به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی بعد از ظهر روزچهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه جزیره خارگ هدف از سفر خود به استان بوشهر را ادامه سفرهای استانی اعلام کرد و گفت: در این سفر با مدیران استانی در قالب شورای تامین، شورای برنامه ریزی و اداری و اقتصاد مقاومتی از نزدیک با مسائل و مشکلات استان آشنا می شویم.
وی اضافه کرد: پس از آن مسائل و مشکلاتی که در چارچوب مسئولت وزارت کشور است را پیگیری می کنیم و بخشی دیگر که در وزارت کشور قابل پیگیری نیست به دولت اعلام می شود.
رحمانی فضلی ادامه داد: با توجه به علاقه ای که به مردم خارگ داریم به این شهر سفر کردیم تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گیریم، و گزارش لازم را در اختیار رئیس جمهوری قرار دهیم.
وزیر کشور در سفر 2 روزه خود به استان بوشهر علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات جزیره خارگ، درنشست های شوراهای اداری، برنامه ریزی، تامین و اقتصاد مقاومتی استان بوشهر حضور خواهد داشت.
همچنین حضور در آیین آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای هلیله و بندرگاه، نشست با بخشداران و دهیاران و نخبگان استان بوشهر از دیگر برنامه های وزیر کشور در سفر به استان بوشهر است.
جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر با 20 هزار نفر جمعیت بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور در فاصله 57 کیلومتری شمال غرب بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است.
6047/6043** خبرنگار: مونا عیدان** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.