به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه به نقل از عبدالکریم گراوند در نشست با بخشداران استان بوشهر افزود: خط مقدم اجرای انتخابات فرمانداران و بخشداران در سراسر استان هستند و باید رای مردم برای آنان مهم باشد.
وی اضافه کرد: مسئولان اجرایی باید قوانین و مقررات انتخابات را دقیق مطالعه و بررسی کنند تا از تمام ابعاد آن آگاهی یابند.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: اکنون باید فرمانداران و بخشداران آمادگی کامل را برای معرفی لیست معتمدان هیات اجرایی داشته باشند.
گراوند با اشاره به اینکه ما به دنبال اجرای انتخاباتی سالم، قانونمند و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم، افزود: باید در بحث انتخاب معتمدان هیات اجرایی انتخابات دقت لازم صورت گیرد و در حوزه تایید صلاحیت ها نیز جز عمل صحیح و دقیق به قانون خارج از آن کاری صورت گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رای، یکی از مهمترین رسالت های بخشداران است که باید زمینه سازی آن صورت گیرد.
وی گفت: از زمانی که فرایند انتخابات شروع می شود تا پایان آن باید سلامت انتخابات مدنظر قرار گیرد و رویکرد ما حفظ حق الناس است.
معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بخشداران باید با اقشار و مردم در ارتباط باشند، افزود: بیان عملکرد دولت در موقعیت خودش برای اطلاع رسانی به مردم هیچ تناقضی با انتخابات ندارد و در کنار آن برگزاری انتخاباتی پاک و مطابق با مولفه های قانون وظیفه ماست.
7212/ 6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.