مسعود تنگستانی روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان دیر افزود: همگی با تعامل و همدلی برای برآوردن اهداف دولت و خدمت به مردم که در همه مراحل بویژه در ایام شیوع ویروس کرونا همراه با مسئولان پای کار هستند در حوزه مسئولیتی و کاری خود گام‌هایی برداریم.  

وی اضافه کرد: گاهی عنوان می‌شود که نسبت به بعضی از کارگران و نیروهای قراردادی شرکت‌ها مطابق قانون کار رفتار نمی‌شود که اداره کارشهرستان موظف است یک پیگیری ویژه و مجدانه نسبت به این موضوع داشته باشد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر با تشکر از شهرداری‌ها که در پرداختی کارگران خود اهتمام ویژه‌ای دارند، از اداره تامین اجتماعی که تعامل بسیار خوبی نسبت به اقساط بدهی شرکت‌ها، ادارات و شهرداری‌ها دارند قدردانی کرد و خواستار ادامه این روند شد.
وی گفت: قرار بود برنامه‌ای منسجم  در سطح شهرستان برای تقدیر از کارگران برگزار شود که با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا امکان پذیر نیست و از ادارات و نهادها  برنامه‌ای را در محیط اداره و با تعداد محدودی برای کارگران خود برگزار کنند.
معاون فرماندار دیر ضمن تشکر از همراهی و مساعدت های شرکت‌های صنعتی  فعال در این شهرستان اظهارداشت: این شرکت‌ها باید با ادارات و جامعه پیرامونی تعامل بیش از پیش داشته باشند.
وی در باره مسئولیت‌های اجتماعی بیان کرد: همه شرکت های مستقر در منطقه بایستی در همه حوزه‌ها به این مسئولیت‌های  خود پایبند باشند.
تنگستانی، سلامت مردم و محیط زیست را مهم و خط قرمز معرفی کرد و گفت: باید با دقت بیشتر این ۲مورد لحاظ قرار بگیرد و شرکت ها پیش از راه‌اندازی  این مسائل را حل کنند.

وی همچنین خواستار بکارگیری تکنولوژی‌های روز در فعالیت شرکت‌ها برای رفع آلودگی و آلایندگی شد.  
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.