حجت الاسلام سید علی حسینی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر افزود: همدلی و انسجام مردم در قالب نیروهای جهادی و مردمی، بسیج، هلال احمر، سپاه، نیروی انتظامی و مجموعه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش به نمایش گذاشته شد.

وی اضافه کرد: روحانیت و عالمان دین حفظ جان مردم برایشان مهم بود و با بستن مساجد، بقاع متبرقه، نماز جمعه و جماعت و حرم مطهر با مجموعه بهداشت و درمان همکاری کردند.

امام جمعه دیر با تقدیر از همکاری خوب بازاریان بیان کرد: بازاریان با رها کردن کسب و کار خود در مقابله با این ویروس همکاری خوبی داشتند و بازگشایی بازار به منزله عادی شدن اوضاع نیست و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، و تصمیم‌های ما نباید باعث به خطر افتادن جان مردم شود و اگر بنا به بازگشایی مساجد و نماز جمعه و جماعت باشد و مسئولان این اجازه را صادر کردند، فعالیت مساجد براساس رعایت مسائل بهداشتی انجام شود.

وی در ارتباط با فضیلت ماه مبارک رمضان یادآورشد: عظمت شب قدر به نزول قرآن است و سعادت دنیا و آخرت در عمل به قرآن رقم می خورد  و نهضت قرآنی جز دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا دیر گفت: با شیوع ویروس کرونا ۲۰۰ نفر از نیروی بسیج و سپاه در مبادی ورودی و خروجی فعالیت داشتند.

سید علی حسینی نیا افزود: ۹ کارگاه تولید ماسک و دستکش با تولید روزانه ۶ هزار ماسک توسط نیروهای جهادی شهرستان فعال بودند.

وی گفت: در رزمایش کمک‌های مومنانه سه هزار و ۴۰۰ بسته سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد و گام دوم و سوم در ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.