حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز چهارشنبه در گفت وگوی تلفنی با  رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: بازار تجاری گناوه در ایام نوروز امسال که همه ساله گردشگران زیادی را بخود جذب می کرد بطور کامل  تعطیل است و  هیچ‌گونه پذیرایی و خدمات دهی به مسافران نوروزی ارایه نخواهد شد.

وی گفت: باتوجه به اینکه چنین ایامی می‌توانست اوج ورود مسافر و گردشگر به شهرستان گناوه باشد، اما مردم خونگرم منطقه  به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان و هموطنان در اقدامی عاقلانه و خودجوش سایت تجاری این شهر را تعطیل کردند که نقش بسیار مهمی در جلوگیری از یک فاجعه کرونایی  داشت.

امام جمعه گناوه افزود:  همه مردم استان و بویژه مردم شهرستان گناوه قدردان زحمات شبانه روزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و  مجموعه تحت مدیریت هستند.

وی اضافه کرد: مردم و خیرین شهرستان گناوه آمادگی لازم جهت هرگونه کمک به بخش بهداشت و درمان و تامین نیازهای اولویت دار بیمارستان در خصوص تامین ماسک و لباس مخصوص پرستاران را دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیزگفت: حرکت مردمی و خودجوش مغازه داران در تعطیلی بازار تجاری گناوه در ابتدای شیوع این ویروس نقش بسیار ارزنده‌ای در آمار پایین مبتلایان نسبت به دیگر استان‌ها داشته است.

دکتر سعید کشمیری افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کاهش حداکثری رفت و آمدها  ضروری است و از مردم مصرانه تقاضامندم در ایام تعطیلات نوروز در خانه بمانند.

شهرستان ساحلی و گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.