عبدالحمید حمزه پور روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به درآمد هزینه‌ای بودن شرکت آب و فاضلاب، همه تلاش ما این است که با دستیابی به منابع مالی پایدار، زمینه ارتقای زیرساخت‌ها، شبکه آب و فاضلاب و ارائه خدمات به مردم را فراهم آوریم.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین وظایف این شرکت، توجه به جنبه‌های مثبت بهداشتی محیط زیست با جمع‌آوری فاضلاب و پساب‌های خانگی است که در این ارتباط زیرساخت‌های مناسبی ایجاد شده‌است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: باوجود تاکید فراوان و دعوت از مردم برای اتصال به شبکه بهداشتی فاضلاب، هنوز تعدادی از شهروندان در این زمینه اقدام جدی به عمل نیاورده‌اند این در حالی است که بسته‌های تشویقی مناسبی از جمله اقساط بلندمدت برای متقاضیان انشعاب فاضلاب که تاکنون موفق به پرداخت هزینه انشعاب نشده‌اند نیز در نظر گرفته شده‌است.

وی بیان کرد: در یک هفته گذشته همکاران در شرکت آب و فاضلاب با مراجعه به مردم از آنها دعوت کرده‌اند که برای تعیین تکلیف وضعیت اشتراک خود به دفاتر این شرکت در شهرهایی که شبکه فاضلاب در آن قرار گرفته مراجعه کنند.

حمزه پور افزود: با عادی شدن شرایط بار دیگر از شهروندان دعوت به عمل می‌آید تا با استفاده از شرایط ویژه تشویقی، نسبت به تعیین تکلیف انشعاب فاضلاب اقدام کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.