زهرا نویدی فرد روز ‌پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم‌اکنون این مراکز درمانی در شهرهای برازجان، جم، خورموج، دیلم و دلوار، جزیره خارگ و بوشهر در دست احداث است. 

وی اضافه کرد: همچنین ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی، توسعه ۷۰ تخت بستری در بیمارستان سلمان فارسی، ایجاد فضای بستری در بیمارستان مهر برازجان، توسعه بیمارستان‎های کوچک دیگر اولویت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر است.

وی بیان کرد: اولویت دیگر این مدیریت بحث نظام نامه بودجه مبتنی بر عملکرد و ارتقای بهره‌وری در بیمارستان‌ها است.

نویدی فرد ادامه داد: با همدلی و مشارکت و استفاده از کارکنان توانمند و مجرب استان بوشهر در ستاد و مراکز درمانی که تاکنون شایستگی خود را در اعتبار بخشی و طرح‌های پایلوت سازمان به اثبات رسانده‌اند، تلاش خواهد شد تا مجموعه‌ای تاثیرگذار در توسعه درمان استان و سرآمد در ارتقای سیستم‌های مدیریتی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: همچنین امیدواریم براساس راهبردهای کلان سازمان تامین اجتماعی و با تکیه بر همه همکاران که از سرمایه‌های اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند همراه با تعامل با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سایر دستگاه‎های ذیربط بتوانیم از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم و بهترین و مطلوب‌ترین خدمات را به بیمه‌شدگان ارائه دهیم.

نویدی فرد ادامه داد: استان بوشهر با یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر جمعیت ۸۸ درصد آن بیمه شده تامین اجتماعی هستند و بالاترین نفوذ بیمه در کشور نیز متعلق به استان بوشهر است.

وی اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر مشتمل بر ۲ بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم است که درمان غیر مستقیم به صورت خرید خدمت و درمان مستقیم با سه بیمارستان و هفت درمانگاه و پلی کلینیک به بیمه شده‌ها ارائه می‎شود.

نویدی فرد گفت: مجموعه درمان مدیریت تامین اجتماعی استان بوشهر یکهزار و ۳۲۰ نفر است که از این شمار ۲۵۰ نفر پزشک، ۵۴۷ نفر کادر پرستاری، بهیار و مامایی، ۱۳۶ نفر پاراکلینیک و ۳۸۲ نفر کادر پشتیبانی هستند.

وی افزود: در مجموع ۲۶۰ تخت بستری در استان بوشهر متعلق به بیمارستان‌های تامین اجتماعی بوشهر با ضریب اشغال  تخت ۸۸ درصد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.