عبدالمجید مصلح افزود: این تفاهمنامه با هدف توسعه همکاری در موضوع‌های مورد علاقه به‌ویژه مبادله دانشجو، فرصت مطالعاتی مبادله دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تبادلات علمی- فرهنگی به امضا رسیده است.

وی بیان کرد: همچنین دانشگاه خلیج فارس در ادامه این نشست تفاهم‌نامه دیگری با دانشگاه فردوسی مشهد در راستای توسعه تعاملات و همکاری‌های دو جانبه مبادله شد.

مصلح اضافه کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه ۲ دانشگاه در زمینه آموزشی، پژوهشی، فناوری، نوآوری و کارآفرینی با هم همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: بر اساس مذاکرات انجام شده ۲ دانشگاه پس از تشکیل یک کمیته مشترک همکاری و تعیین نمایندگانی از طرفین حوزه‌های اولویت‌دار همکاری را بر اساس حوزه‌های مشترک و مزیتی انتخاب می‌کنند.

مصلح گفت: همچنین با تشکیل تیم‌های همکاری این دانشگاه‌ها در راستای عملیاتی سازی تفاهم‌نامه تلاش خواهند کرد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس یادآور شد: دانشگاه خلیج فارس با بیش از ۲۵۰ عضو هیات علمی تمام وقت، هشت هزار دانشجو دارد.

وی اظها کرد: دانشگاه خلیج فارس اکنون در بین یک درصد دانشگاه‌های موثر جهان قرار دارد و رویکرد کارآفرینی، نوآوری، بین المللی سازی، همکاری‌های علمی بین المللی و جذب دانشجوی خارجی را به صورت جدی دنبال می‌کند.

چهارمین مجمع دانشگاه‌های ایران و جهان غرب هر سال یک بار در یکی از دانشگاه‌های عضو و در یکی از کشورهای عضو برگزار می‌شود که این مجمع چهارم دیماه سالجاری در ایران و دردانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.