عادل دهدشتی در آیین معارفه بخشدار سیراف از توابع شهرستان کنگان افزود: توجه به شایسته سالاری و جوان گرایی از اولویت اساسی در انتخاب بخشداری‌های این استان است.

وی بااشاره به  مشکلات کشور در پسا تحریم یادآورشد: بخشی از فشارها و تنگناهای اقتصادی در کشور ناشی از تحریم های بین المللی و بخشی نتیجه ساختار معیوب اقتصادی داخل کشور است.

دهدشتی افزود: اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات است و همه باید برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری تلاش کنند.

وی گفت: نگاه مسئولان عالی استان به شهرستان کنگان نگاهی توسعه محور است و طبق ارزشیابی استانداری بوشهر ، فرماندار کنگان از فرمانداران درجه یک استان بوشهر است.

فرماندار کنگان نیز با تسلیت ایام حزن و ماتم محرم حسینی گفت:نهضت عاشورا بر پایه حق و تعالیم ائمه است و صبر و استقامت و ایثار درس بزرگ مکتب سرخ حسینی است.

فتح‌الله نوروزی به موضوع جهاد و فرهنگ جهادی در مکتب امام حسین (ع) اشاره و با تاکید بر ضرورت توجه به این اصل مهم برای برون رفت از مشکلات فعلی کشور افزود: مدیران دستگاههای اجرایی در سطوح مختلف باید کار جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: ارتقای سیراف از شهر به بخش و استقرار بخشداری و معرفی بخشدار در کمترین زمان ممکن از افتخارات دولت تدبیر و امید است.

فرماندار کنگان یادآورشد: هفته دولت در بخش سیراف چندین پروژه با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان افتتاح و اجرایی شد.

نوروزی در پایان ضمن تشکر از عباس بشی سرپرست بخشداری سیراف (معاون امور عمرانی فرماندار) ابراز امیدواری کرد:بخشدار جدید با کوله باری از تجربه و با نگاه همدلی ، تعامل و استفاده بهینه از همه ظرفیت ها ، توسعه بخش سیراف را مورد توجه جدی قرار دهد.

امام جمعه سیراف نیز گفت: مسئولیت در نظام دینی یک موهبت الهی است که باید با کار جهادی ، خالصانه و خدمتگزاری بی منت آن را قدر دانست.

حجت الاسلام محمد صادق عاشوری افزود: بیانیه گام دوم یک منشور کامل برای مدیریت و اصلاح امور و توسعه و تعالی کشور است که باید همه خود را ملزم به اجرای آن بدانند.

وی اظهارداشت: تداوم راه شهیدان در سایه مسئولیت پذیری است و هرگونه مسئولیت گریزی ، بی تفاوتی نسبت به مسئولیت و عدم رعایت اصول مدیریتی و اخلاق مداری خلاف سیره و منش امام و شهداست.

در این آیین ضمن تقدیر از عباس بشی ، محمد فخرایی بعنوان بخشدار سیراف معارفه شد.

۷۲۰۸/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.