به گزارش ایرنا، خلیل واعظی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی درشهرستان عسلویه، تحقیقات گسترده ای توسط ماموران انتظامی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.
وی بیان کرد: با افزایش گشت های انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس و روش های فنی پلیسی، ماموران کلانتری 12 بیدخون موفق به شناسایی و دستگیری 2 نفر سارق حین سرقت شدند که در بازرسی از خودرو آنها تعدادی اموال مسروقه کشف شد.
واعظی اظهارداشت: متهمان در لحظه دستگیری منکر هرگونه سرقت شده و اعلام داشتند پیمانکار شرکت های پارس جنوبی بوده و قصد رفتن به محل پروژه را دارند.
وی گفت: پس از انتقال آنها به مرکز پلیس و بازجویی های تخصصی و ارائه مدارک و شواهد به هفت فقره سرقت از شرکت های مستقر در منطقه پارس جنوبی اعتراف کردند.
واعظی افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی اموال سرقتی از قبیل 37 دستگاه سنگ فرز،152 آچار صنعتی بزرگ، پنج عدد مینی سنگ، مقادیر زیادی ابزار آلات صنعتی و سیم و کابل مربوطه به ارزش 13 میلیارد ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دراین پرونده 2 نفر سارق اهل استان های جنوبی کشور و یک نفر مال خر دستگیر شدند.
وی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می شود در صورت مشاهده اشخاص و خودروهای مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.