به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز سه شنبه در شورای اداری شهرستان دیر افزود: همدلی، انسجام و تقویت کارآمدی نظام تنها راه مقابله با این تحریم ها و توطئه هاست.
وی درارتباط با سیل اخیر در برخی از مناطق کشور گفت: در این سیل امدادرسانی به نحو احسن انجام گرفت وفرصتی برای انسجام اتفاق افتاد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در باره شعار سال افزود: همه باید تلاش کنیم در هر مقامی هستیم در راستای تحقق این شعار گام برداریم و با خدمات بیشتر به جامعه ، رونق تولید کالا محقق خواهد شد.
وی گفت: کار ادرای شهروند نباید طولانی شود و آن را در اولین فرصت انجام دهیم و با رعایت قانون حق مردم را اداکنیم و بهترین خدمات به مردم داشته باشیم.
خورشیدی درباره با صید غیر مجاز ترال بیان کرد: بحث صید ترال در شورای تامین استان مطرح شده است و مصوب شده که همه اعضا اقداماتی انجام بدهند و دستگاه قضایی هم سخت گیری کند و از تلاش نیروی دریایی سپاه در برخورد با شناورهای متخلف قدردانی می کنیم.
فرماندار دیر گفت: قابلیت های بسیاربالایی در بخش گردشگری، شیلات، صنعت و معدن و کشاورزی در شهرستان دیر وجود دارد.
کریم علی حسنی افزود: برای تسهیل در کار سرمایه گذاری و رفع موانع تولید، کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان تشکیل و اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی گفت: در شهرستان دیر ٦٩٦ قایق صیادی مشغول صید هستند که از این شمار٤٠٠ قایق بدون شناسنامه فعالیت می کنند که نیاز به ساماندهی دارند.
امام جمعه دیر گفت: جوانان سرمایه اجتماعی هستند که باید به آنان توجه شود.
حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: سیل حمایت از سپاه تو دهنی محکمی به دشمنان اسلام بود.
امام جمعه بردخون اظهارداشت: بردخون به جایگاه واقعی خود نرسیده و مسئولان باید به این بخش بیشتر توجه کنند.
حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی افزود: فرسودگی لوله آب مردم بردخون باعث کم آبی شده، جاده دیر بردخون جاده مرگ است و مرتب مردم جان خود را از دست می دهند.
وی افزود: اسکله صیادی بردخون ٤٠ بار کلنگ زنی شده و هنوز به بهره برداری نرسیده است.
امام جمعه بردخون اضافه کرد: انتظار داریم که این جلسه جنبه تشریفاتی نداشته و خروجی خوبی داشته باشد و آثار آن بزودی مشاهده شود.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.