به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد پنجشنبه شب در آیین تجلیل از بانوان کارمند این شهرستان به مناسبت هفته زن افزود: باتوجه به اینکه زنان جامعه در سطوح مختلف کشور نقش آفرینی می کنند و نقش آنان در دولت بسیار برجسته است در این شهرستان نیز سعی داریم از توانایی‌ها و ظرفیت‌های این قشر در پست های مختلف هر چه بیشتر بهره مند شویم.
وی گفت: در سطح شهرستان علاوه بر اینکه بانوان در ادارات مختلف مشغول بکارند، در شورای اسلامی شهر نیز دو عضو شورا از بانوان فعال شهر هستند و در دهیاری ها نیز حضوری بسیار فعال دارند.
پاک نژاد افزود: بانوان ایران اسلامی در عمر چهل ساله انقلاب در پشتیبانی از نظام و مملکت نقش بی بدیل و موثری ایفا کرده اند.
فرماندارگناوه اظهارداشت: از افتخارات رزمندگان دوران 8 ساله دفاع مقدس منقش بودن پیشانی بند و توسل آنها به بانوی بزرگ دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) بود که در پیروزی های رزمندگان معجزه بخش و نقش بزرگی داشت.
وی بیان کرد: دین مبین اسلام بانویی دارد که نه تنها الگوی همه زنان عالم بلکه الگویی راستین برای مردان نیز به شمار می رود.
پاک نژاد بر نقش بانوان شهرستان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی تاکید کرد و گفت: بانوان این شهرستان در حوزه ورزش نه تنها در سطح استان و کشور بلکه در سطح جهانی حضوری افتخار آفرین دارند.
وی اظهارداشت: دو تن از بانوان ورزشکار این شهرستان عضو تیم ملی پارالمپیک کشور هستند و توانسند در مسابقات جهانی با کسب رتبه های برتر، افتخارآفرینی کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.