به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی دوشنبه در دیدار با امام جمعه خورموج مرکز شهرستان دشتی افزود: این موفقیت ها در حوزه فعالیت های قرآنی تنها مربوط به مرکز استان نبوده بلکه همه شهرستانها در این موفقیت نقش داشته و دشتی از شهرستانهای فعال و برتر در زمنیه فعالیت های قرانی در استان بوشهر محسوب می شود.
وی یادآورشد: از اقدامات انجام شده در حوزه قرآن و عترت دشتی تشکیل شورای قرآنی، احداث دارالقرآن چارک و تجهیز موسسات قرآنی و کانون های مساجد بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: کانون های مساجد اشاعه دهنده فرهنگ اسلامی هستند و ضمن سرکشی مداوم تاکید ویژه ای در حمایت از آنها داریم.
ماحوزی تصریح کرد: گروههای موسیقی در استان ساماندهی شده اند و قبلا بدون نظارت فعالیت می کردند و چند برنامه ای هم که در سطح استان مشکل آفرین شد مجوزی از ما دریافت نکرده بودند.
امام جمعه خورموج نیز با تشکر از انتخاب شهرستان دشتی جهت برگزاری میز خدمت گفت: این شهرستان به جهت سابقه دینی و مذهبی و آداب و رسوم از شرایط و حساسیت خاصی برخوردار است.
حجت الاسلام عبدالحسین مصلح اضافه کرد: حمید زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی فردی صاحب ذوق و هنر است و اگر گاهی تذکری می دهیم به خاطر مراجعات و دغدغه های برخی افراد و رفع اشکال هاست.
وی ادامه داد: در حوزه های مختلف شاهد رشد کمی و کیفی هستیم و به ویژه در بخش کتاب و مطالعه دشتی متحول شده است و هم نشینی مردم باکتاب باعث توسعه فرهنگی شهرستان می شود.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.