به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست با مسئولان شهر چغادک افزود: حل مشکلات شهر چغادک این استان با جدیت پیگیری می شود و در آینده نزدیک به همراه شماری از مسئولان و مدیران بازدیدی از این شهر خواهیم داشت تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گیریم.
وی بیان کرد: شهر چغادک برای ما اهمیت ویژه ای دارد و رسیدگی به آن باعث می شود که بسیاری از شهروندان شهرهای دیگر نیز بتوانند از توسعه آن بهره مند شوند.
استاندار بوشهر با اشاره به درخواست امام جمعه و شهردار چغادک مبنی بر توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری در این شهر برای پیگیری و بررسی توسط مدیران مختلف قول مساعد داد.
امام جمعه چغادک گفت: مسئولان شهر با روحیه جهادی کار خود را انجام و برای حل مشکلات شهر انگیزه بالایی دارند.
حجت الاسلام رضا خدری افزود: مردم چغادک نسبت به مسائل و مشکلات شهر روحیه مطالبه گری دارند که این مهم برای تغییر و تحول در چغادک امری ضروری است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه چغادک دروازه ورود به شهرستان و مرکز استان است و جمعیت آن به بیش از 25 هزار نفر می‌رسد اما امکانات کنونی پاسخگوی نیازهای شهروندان آن نیست.
امام جمعه چغادک افزود: مساله بخش شدن چغادک سال‌ها مطرح است و پیگیری هایی در این زمینه صورت گرفته اما هنوز به نتیجه نرسیده و باید این موضوع بطور مجدد در دستور کار قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به نبود مدرسه در یکی از قسمت‌های شهر چغادک گفت: این مساله باعث شده تا مردم فرزندان خردسال خود را به مناطق دیگر در شهر ببرند که مشکلاتی را برای آنها فراهم آورده و باعث نارضایتی شده است.
خدری ادامه داد: در این ارتباط شاسته است مدرسه شهدا که مدتی است در دستور بازسازی قرار دارد سریعتر عملیات اجرایی آغاز شود.
وی کم آبی در شهر چغادک بویژه در تابستان، فاضلاب شهری و زیر ساخت های انتقال آب، کمبود فضاهای ورزشی و تفریحی، پارک های محله ای، احداث موزه روحانیت استان در کنار مزار شهید عاشوری و تدوین کتاب پیشینه تاریخی و فرهنگی چغادک برای احیای هویت این شهر چغادک را از مشکلات و درخواست های مردم این شهر عنوان کرد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.