به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار دیر در این آیین گفت: فداکاری نیروهای آتش نشانی بیانگر عشق و علاقه به نجات هموطنان و نهادیه شدن حس نوع دوستی آنهاست.
حمزه اعتماد افزود: هفتم مهر ماه روز ایمنی، حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه های مختلف است.
وی گفت: حفاظت از سرمایه های ملی و نیز تامین امنیت مردم از راه های آموزش، پیشگیری، مقابله با حوادث مختلف و کمک رسانی در شرایط سخت و دشوار به هموطنان گرفتار، از امور جاری آتش نشانان است.
شهردار بندر دیر گفت: آتش نشانی شغلی پرمخاطره و ایثارگرانه است و باید قدر این نیروها را بدانیم.
علی ابراهیمی افزود: شهرداری بندردیر در تجهیز نیروهای آتش نشانی به امکانات و تجهیزات جدید موفق بوده است و این نیروها با داشتن امکانات سخت افزاری مناسب، ماموریت های خود را با موفقیت انجام می دهند.
مسئول آتش نشانی و ایمنی شهرداری بندردیر گفت: آتش نشانان این شهرداری از مهرماه سال گذشته تاکنون 143عملیات اطفای حریق را در این شهرستان با موفقیت انجام داده اند.
یوسف رنجبر افزود: تلاش ها برای افزایش مهارت آتش نشانان، آموزش نکات ایمنی و راه های مقابله با آتش سوزی به دانش آموزان، کارکنان مدارس و ادارات نیز در طول سال توسط مربیان آتش نشانی انجام می شود.
دراین آیین 10نفر از کارکنان آتش نشانی دیر تجلیل شدند.
به مناسب روز آتش نشانی و ایمنی، رژه خودرویی ناوگان آتش نشانی شهرداری دیر در خیابان های این شهر برگزار و از سوی مردم استقبال شد.
7207/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.