از آنجا که طی سالهای اخیر شکایت ما از افترا و اتهام زنندگان تا کنون رسیدگی نشده است، به ناچار باید این مسائل را با شما در میان بگذارم. به لطف خداوند و به زودی شرح کاملی از اصل ماجرا و توطئه های غیر اخلاقی طراحی شده را با شما در میان خواهم گذاشت.

رئیس دولت نهم و دهم به سخنان اخیر دادستان دیوان محاسبات کشور پاسخ داد.

به گزارش جماران،  محمود احمدی نژاد در نامه ای که خطاب به ملت ایران نوشته، گفته است: متاسفانه و در شرایطی که کشور با تهدیدات فراوان خارجی و داخلی مواجه است و مردم تحت شدید ترین فشارهای اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی قرار دارند ، باندهای قدرت و ثروت با سواستفاده از شرایط به دنبال اجرای سناریویی ناجوانمردانه علیه جمعی از خادمان شما در دولت های نهم و دهم هستند.

 

وی با انتقاد از دستگیری بقایی، آن را «بلا وجه» خوانده و با «غیرقانونی» و «سراسر کذب» دانستن اتهامات وارده اظهارات دادستان دیوان محاسبات، افزود: اینجانب اصرار داشته و دارم که مانند 12 سال گذشته به خاطر مصالح کشور در برابر این رفتارهای ضداخلاقی و ضد مردمی به سکوت خود ادامه دهم لیکن امروز احساس وظیفه می کنم تا پشت پرده این نقشه شوم و این اقدامات زشت را برملا نمایم.

احمدی نژاد گفت: ضمن تکذیب قاطع این ادعاها ، اعلام میدارد که اظهارات این فرد، مصداق مجرمانه اشاعه اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و رفتار و اقدامات این فرد که به پشتیبانی صاحبان قدرت تکرار می شود بر خلاف قانون اساسی و مستوجب تعقیب قضایی است. اما از آنجا که طی سالهای اخیر شکایت ما از افترا و اتهام زنندگان تا کنون رسیدگی نشده است، به ناچار باید این مسائل را با شما در میان بگذارم. به لطف خداوند و به زودی شرح کاملی از اصل ماجرا و توطئه های غیر اخلاقی طراحی شده را با شما در میان خواهم گذاشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی محمود احمدی نژاد
  • کدخبر: 713412
  • منبع: دولت بهار
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.