رسانه های خبری از بازداشت وزیر امور خانواده و سیاست های اجتماعی ترکیه در هلند پس از ورود زمینی به خاک این کشور خبر دادند.

به گزارش جماران، خبرگزاری رویترز شامگاه امروز (شنبه) از رسانه های خبری هلند نقل کرد که «فاطمه بتول سایان کایا»، وزیر امور خانواده و سیاست های اجتماعی ترکیه پس از ورود به شهر بندری «روتردام» در جنوب غرب این کشور بازداشت شده است.

بر اساس این گزارش، رسانه های خبری پیشتر گزارش داده بودند که پلیس هلند از ورود کاروان خودروهای حامل وزیر امور خانواده و سیاست های اجتماعی ترکیه به شهر روتردام جلوگیری کرده اند.

در همین حال، خبرنگار شبکه خبری الجزیره قطر در هلند گزارش داد که سایان کایا وارد خاک این کشور شده با این حال اجازه ندادند در گردهمایی ترک تبارها در حمایت از تصویب اصلاحات قانون اساسی ترکیه برای تغییر نظام حکمرانی این کشور از پارلمانی به ریاست جمهوری بپیوندند.

یادآور می شود که پس از جلوگیری مقامات هلند از فرود هواپیمای حامل «مولود چاووش اوغلو»، وزیر امور خارجه ترکیه در شهر روتردام، وزیر وزیر امور خانواده و سیاست های اجتماعی این کشور تصمیم گرفت از راه زمینی راهی شهر مذکور شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.