حماس اعلام کرد: آمادگیِ پدافند هواییِ ایران و پاسخ آن به حملهٔ صهیونیست‌ها را که موفق شد اثربخشیِ آن را خنثی کند و جایگاه ملت‌های آزاده، مقاومت دلیرانه‌شان و مبارزه با سلطهٔ صهیونیستی و آمریکایی را تقویت کند، تحسین می‌کنیم.

به گزارش جماران؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد: با شدیدترین الفاظ تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران با هدف قراردادن مراکز نظامی در چند استان را محکوم می‌کنیم و آن را نقض آشکار حاکمیت ایران و تشدید تنش با هدف قراردادن امنیت منطقه و امنیت مردم آن می‌دانیم که رژیم اشغالگر را مسئول کامل عواقب این تجاوز با حمایت آمریکاست.

این تهاجم ماهیت اشغالگر جنایتکار را که هنوز خون غیرنظامیان بی‌گناه در غزه، لبنان و دیگر مردم منطقه را با تکیه بر پوشش جنایتکارانهٔ نظامی و سیاسی دولت آمریکا و برخی پایتخت‌های غربی آشکار می‌کند.

آمادگیِ پدافند هواییِ ایران و پاسخ آن به حملهٔ صهیونیست‌ها را که موفق شد اثربخشیِ آن را خنثی کند و جایگاه ملت‌های آزاده، مقاومت دلیرانه‌شان و مبارزه با سلطهٔ صهیونیستی و آمریکایی را تقویت کند، تحسین می‌کنیم.

ما بر همبستگی با ایران در برابر استکبار و بی‌قانونیِ رژیم صهیونیستی می‌ایستیم و از مواضع شجاعانهٔ ملت ایران و رهبریِ آن‌ها در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانهٔ آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.