رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: اسرائیل بین دو مسیر نابودی قرار گرفته؛ یا اینکه دیوانه‌وار همه را بکشد و منطقه را به آتش بکشد و پای آمریکا را وسط بکشد یا اینکه صلح و آرامش مختصری ایجاد کند که در نتیجه نابودی خودش را به همراه خواهد داشت.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار نیلفروشان در تهران،‌ گفت: نتانیاهو دیوانه شده و خود و رژیم جعلی اسرائیل را نابود خواهد کرد. اسرائیل بین دو مسیر نابودی قرار گرفته است؛ یا اینکه دیوانه‌وار همه را بکشد و منطقه را به آتش بکشد و پای آمریکا را وسط بکشد یا اینکه صلح و آرامش مختصری ایجاد کند که در نتیجه نابودی خودش را به همراه خواهد داشت. متأسفانه، او با انتخاب مسیر سوزاندن منطقه، به دنبال نابودی است.

وی افزود:‌ امیدوارم وجدان بشری به حرکت درآید و این وضعیت تلخ که برای تاریخ بشر چهره‌ای نامناسب و زشت به‌جا گذاشته است، بهبود یابد. تصاویری که از کشتار بی‌گناهان منتشر می‌شود و دیگران نظاره‌گر این وقایع هستند، باعث شده که نهادهای بین‌المللی و شعارهای حقوق بشر در این زمینه به شدت زیر سؤال رفته‌اند. صحنه‌های غزه و لبنان در واقع رسواکننده‌ و افشاگر تمام بسته‌های گول‌زننده بشری است که طی ۵۰ یا ۶۰ سال گذشته به جهانیان عرضه شده و نشان می‌دهد که هیچ اثری جز دفاع از حقوق کشورهای قدرتمند و ابرقدرت‌ها ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.