ظفرقندی وزیر بهداشت اعلام کرد که رئیس‌جمهور دستور داده تا کارگروهی از وزارت علوم و وزارت بهداشت و سازمان سنجش تشکیل شود و بازبینی در سهمیه‌های رشته پزشکی انجام گیرد.

به گزارش جماران؛ محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره سهمیه رشته پزشکی عنوان کرد: همه اذعان دارند که سهمیه‌های رشته پزشکی بیش از حد است حتی در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم این موضوع مطرح شد.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور هم دستور دادند که یک کارگروهی از وزارت علوم و وزارت بهداشت و سازمان سنجش تشکیل شود و بازبینی در سهمیه‌ها صورت گیرد.

ظفرقندی در درباره مطالبات پرستاران گفت: هم برای پرستاران و هم شرکت‌های تولیدی دارو از صندوق ذخیره ارزی و هم از دولت و بیمه مطالباتی که مدت‌ها به تعویق افتاده بود، بخش عمده‌ای پرداخت شده است.

وزیر بهداشت، یادآور شد: مطالبات پرستاران در زمینه اضافه‌کاری حدود هفت ماه از ۱۴۰۲ باقی مانده و به اردیبهشت ۱۴۰۳ رسیده است که مقدار زیادی از آن پرداخت شده است. در زمینه دارویی هم به همین شکل عمل شده و بخشی از مطالبات پرداخت شده و مابقی نیز به همین ترتیب پرداخت می‌شود.

منبع: ایلنا

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.