مشاور فرمانده سپاه قدس معتقد است که احتمالا سیدحسن نصرالله در حمله تروریستی رژیم اسرائیل با گاز سیانور ترور شده است.

به گزارش جماران؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان، مشاور فرمانده  سپاه قدس و از فرماندهان قرارگاه سری نصرت ضمن ناجوانمردانه خواندن نحوه به شهادت رساندن سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی، بیان کرد: تا به حال در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته است که در یک نقطه، نزدیک ۸۵ تن بمب سنگرشکن و ضد استحکامات تخلیه شود و ۶ بلوک ساختمانی شش‌طبقه را با خاک یکسان کند و موج انفجار تا ده‌ها متر به زیر زمین برود. احتمال می‌رود که هم‌زمان با موج انفجار، از مواد شیمیایی نیز استفاده شده و گازهای سمی هم به فرماندهان حزب‌الله آسیب زده است. گفته می‌شود که گاز سیانور نیز همراه این بمب‌های سنگرشکن بوده است. 

این فرمانده ارشد سپاه با بیان این که باید شهدایی که همراه سید حسن نصرالله بوده‌اند، کالبدشکافی شوند تا موضوع استفاده از مواد شیمیایی همراه بمب‌های ضداستحکامات توسط رژیم صهیونیستی مشخص شود، یادآور شد: آنچه در حال حاضر مطمئن هستیم، این است که پیکر شهید نصرالله ترکش نخورده، ولی انگشتر ایشان بر اثر شدت موج انفجار، ترکیده است. محل حضور سید حسن نصرالله و همراهانش چند طبقه زیر زمین بوده و تاسیسات زیرزمینی آسیب زیادی ندیده است، ولی اساسا موج انفجار باعث می‌شود که مویرگ‌ها از درون بترکد، بنابراین حتما موج انفجار شدیدی بوده است که می‌توانیم نشانه آن را در ترکیدن انگشتر ببینیم، ولی بعید نیست که دشمن از مواد شیمیایی نیز استفاده کرده باشد. 

فرمانده سابق قرارگاه نصرت سپاه همچنین گفت: احتمال دارد این که تشییع پیکر سید حسن نصرالله و همراهان ایشان به تاخیر افتاده است، به خاطر بررسی‌هایی باشد که روی پیکر شهدا در حال انجام است، البته قطعا می‌دانیم که ترکش یا آسیب جسمی بیرونی به پیکر شهید نصرالله وارد نشده است، ولی به هر حال موج انفجار اثر خود را گذاشته و این احتمال هم در دست بررسی است که آیا دشمن از مواد شیمیایی مثل سیانور استفاده کرده است یا خیر؛ اگر چنین موضوعی ثابت شود، پرونده سیاه جدیدی در کارنامه صهیونیست‌ها باز می‌شود که در ترورهای خود، از گازهای ممنوعه نیز استفاده می‌کنند. 


منبع: دیده بان ایران

حجم ویدیو: 5.99M | مدت زمان ویدیو: 00:07:40
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.