فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت دراین دیدار با ابلاغ سلام رییس جمهور به امانی ضمن محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی بر ضرورت واکنش های جهانی به این اقدام غیر انسانی تاکید و هم چنین از زحمات کادر درمان و آقای قاضی زاده هاشمی در سرعت عمل و خدمات رسانی به مجروحان تشکر کردند.

به گزارش جماران؛ فاطمه مهاجرانی ،سخنگوی دولت امروز (جمعه)صبح با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان که در حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی مجروح شده است، عیادت و با وی گفتگو کرد.

سخنگوی دولت دراین دیدار با ابلاغ سلام رییس جمهور به آقای امانی ضمن محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی بر ضرورت واکنش های جهانی به این اقدام غیر انسانی تاکید و هم چنین از زحمات کادر درمان و آقای قاضی زاده هاشمی در سرعت عمل و خدمات رسانی به مجروحان تشکر کردند.

امانی نیز در این دیدار با قدردانی از اقدام سریع دولت در انتقال تعداد زیادی از مجروحین به بیمارستان‌های کشور، با بیان این نکته که تمامی این پیجرها استفاده انسانی (و نه سیاسی) داشت و صرفا برای اطلاع از احتمال حمله رژیم صهیونیستی بیشتربین بیمارستانها ،مهدکودک ها و… توزیع شده بود ؛توضیحاتی نیز از نحوه حمله تروریستی و دامنه آن ارائه کردند. 

همسر ایشان نیز ضمن تشکر از دولت و رییس جمهور اظهارکردند که با توجه به امکانات کم درمان در لبنان انشاءلله امکان انتقال تعداد بیشتری از مجروحان برای مداوا به ایران فراهم شود.»

گفتنی است آقای قاضی زاده هاشمی نیز توضیحاتی در خصوص سایر مجروحین این حادثه و روند درمانی آنها ارائه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.