نظر لاریجانی بر انتشار عمومی نامه خود نبوده و اگر چنین قصدی داشت آن را همان زمان در حساب کاربری رسمی خودش در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد.

به گزارش جماران؛ خبرآنلاین نوشته است: دکتر لاریجانی انتشار عمومی  نامه خود به شورای نگهبان  را در شرایط فعلی کشور به مصلحت نمی‌دانست اما  تصویر آن را برای اطلاع بعضی از مسئولان و شخصیت‌های بلندپایه نظام فرستاد  تا بدینوسیله مشکلی را که به زعم او باعث  به چالش کشیده شدن جمهوریت نظام شده است ، با دست اندرکاران در میان بگذارد تا در آینده از تکرار وقایع مشابه جلوگیری شود.

گزارش خبرآنلاین حاکی است نظر لاریجانی بر انتشار عمومی نامه خود نبوده و اگر چنین قصدی داشت آن را همان زمان  در حساب کاربری رسمی خودش در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد.

به نظر می رسد اینک که نامه شورای نگهبان و پاسخ لاریجانی  منتشر شده فرصت بحث در باره آن فراهم آمده و شورای نگهبان  بهتر است در برابر مطالبه مردم و نخبگان به سوالات و ابهامات فراوان موجود پاسخ دهد و چنانچه برای ادعاهای خود مستندی دارد ارائه کند و  عنداللزوم در باره منابعی که اطلاعات مربوط به ردصلاحیت لاریجانی را در اختیار این نهاد گذاشته اند روشنگری کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.