سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داده، آنالیز مشروبات غیرمجاز مصرف شده توسط قربانیان دو روز اخیر نشان می‌دهد، مشروبات توزیع شده حاوی مواد سمی و کشنده بوده است.

به گزارش جماران؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد مراجعان مسمومیت الکلی در اهواز به ۱۱۳ و فوتی‌ها به ۱۴ نفر افزایش یافت که ممکن است این تعداد بیشتر شود.

دکتر علی احسان پور بامداد دوشنبه اظهار داشت: تعدادی از این مراجعان زیردستگاه و تعدادی در حال دیالیز هستند؛ آمار مراجعان مسمومیت الکلی از آمار مبتلایان به کرونا پیشی گرفته است.

وی افزود: متاسفانه تعداد بیماران فوتی به دنبال مصرف الکل تقلبی در بین جوانان به خصوص در محلات شیلنگ آباد، لشگر، پردیس و زرگان در حال افزایش است.

بر اساس آخرین گزارش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به ۶۹ نفر رسیده است که ۱۶ نفر فوت شده‌اند./ ایرنا

مشروبات الکلی توزیع شده در اهواز سمی است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داده، آنالیز مشروبات غیرمجاز مصرف شده توسط قربانیان دو روز اخیر نشان می‌دهد، مشروبات توزیع شده حاوی مواد سمی و کشنده بوده است.

دادستانی اهواز هم گفته در این رابطه ۳ نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی دست ساز را دستگیر و مقادیر ۵۰۰لیتر کشف و ضبط کرده است.

مصرف مشروبات الکلی سمی در اهواز تا بامداد دوشنبه ۱۹ اسفندماه دستکم جان ۱۴ نفر را گرفته و بیش از ۱۰۰ تن را مسموم و یا دچار نابینایی کرده است./ عصرجنوب 

افزایش تعداد قربانیان الکل های تقلبی در اهواز به ۲۰ نفر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از پذیرش ۲۱۸ مورد مسمومیت الکلی تا شامگاه ۱۸ اسفند در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

احسان پور بیان کرد: متاسفانه ۲۰ نفر در  پی مصرف الکل های تقلبی جان خود را از دست دادند.

وی گفت: بیشترین پذیرش در بیمارستان امام خمینی(ره) انجام گرفته که بنا به ضرورت بیمارستان های گلستان و آیت الله کرمی نیز پذیرای مسموم شدگان است./ خوزتاب

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
22 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.