معاون بهداشتی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: ما تشکر می کنیم که حوزه علمیه، مراکز دینی و فرهنگی کشور اقدام فردی که اقدام به سوزاندن کتاب مرجع پزشکی کرده بود را تقیبح کردند و ان را اقدامی ناشایست برشمردند.

به گزارش جماران؛ معاون بهداشتی وزارت بهداشت از اقدام قضایی این وزارتخانه علیه فردی که اقدام به سوزاندن کتاب مرجع پزشکی کرده بود خبر داد و گفت: این فرد ممنوع الکار شده است و این نوع اقدامات در کشوری که افتخار وحدت حوزه و دانشگاه را دارد ناپسند است.

دکتر علیرضا رییسی زندگی ضمن بیان این مطلب اقدام به سوزاندن یک کتاب مرجع پزشکی را اقدامی ناپسند توصیف کرد و اظهار کرد: این عمل بسیار بد و ناپسندی بود که از سوی فردی که مدعی طب اسلامی است اتفاق افتاد چرا که سوزاندن کتاب در یک کشور با تمدن نظیر ایران و کشوری که افتخارش این است که وحدت حوزه و دانشگاه را دارد و هم افزایی علمی بین این دو حوزه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، اقدامی ناپسندی به شمار میرود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما تشکر می کنیم که حوزه علمیه، مراکز دینی و فرهنگی کشور اقدام فردی که اقدام به سوزاندن کتاب مرجع پزشکی کرده بود را تقیبح کردند و ان را اقدامی ناشایست برشمردند.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت افزود: فردی که اقدام به سوزاندن کتاب مرجع پزشکی کرده است فردی خاص به شمار می‌رود که در امور پزشکی دخالت می کند و بر علیه واکسیناسیون تبلیغ می‌کرد.

رییسی تاکید کرد: همچنین فرد فوق متهم است افراد زیادی را فریب داده و بیماران او دچار فریب شدند و عنوان شده بسیاری از افرادی که جزو بیماران سرطانی مزمن هستند فریب او را خوردند و داروهایی از علف و گیاه را به این بیماران تجویز می‌کند و در نتیجه این بیماران را از درمان درست محروم شده اند و این بیماران در مراحل پایانی متوجه شدند.

وی با اشاره به اقدام جدی وزارت بهداشت برای مقابله با افرادی فریبکار در حوزه پزشکی نیز گفت: ما علیه فرد مذکور اقدام قضایی کردیم و مرداد ماه حکم قضایی بر علیه شخص او گرفته شده و ممنوع کار شده است ولی متاسفانه این فرد به کشورهای همسایه مراجعه می‌کند و کارهای خود را پیش می برد.

به گزارش جماران؛ دکتر محمود خدادوست، مدیرکل سابق دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت به خبرنگار ایسنا گفت که این فرد متهم است و قبلا از او بارها شکایت شده بود و بر همین اساس دادگاه ویژه روحانیت حکم به تحمل سه سال حبس و پلمب مراکز ویزیت بیمار و ساخت و تهیه دارو توسط این فرد و مریدانش داد که در این راستا یکی از مراکز تولید و توزیع دارو توسط این فرد شناسایی وضمن ضبط داروها، مرکز مذکور نیز پلمب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.