به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز چهارشنبه در گردهمایی فعالان و دست اندکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایلام با عنوان 40 سال افتخار، با بیان اینکه دشمن با تطهیر نظام طاغوتی و از طرفی تشدید تحریم ها قصد ایجاد مشکلات اجتماعی در کشور را دارد، افزود: ملت ایران بداند که این توطئه ای بزرگ است و همه باید هوشیار باشند.
وی با اشاره به اینکه امروز کشور در حساس ترین مقطع از تاریخ قرار گرفته است، یادآور شد: با وجود اینکه گرانی های موجود غیرقابل انکار است اما نباید موجب نادیده گرفتن دستاوردهای نظام از سوی مردم شود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آزمون مهم در اوضاع و مقطع حساس کنونی و ماموریتی خطیر برای همگان است.
وی با اشاره به شعار امسال سالگرد پیروزی انقلاب با عنوان افتخار به گذشته و امید به آینده، گفت: مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم زمان شناس و انقلابی ایران اهتمام داشته باشند چرا که در طول این 40 سال همواره در همه صحنه ها حضور داشته اند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، گذشت 40 سال از عمر انقلاب را با همه فراز و نشیب ها مایه مباهات وافتخار این کشور دانست که باید در 22 بهمن امسال تکامل نظام را به نمایش گذاشت.
لطفی افزود: سیاه نمایی پیشرفت های نظام و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی از برنامه های دشمن است بنابراین چهلمین سالگرد تشکیل انقلاب باید با افتخار و عزت برگزار شود.
وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید بصورت شفاف و روشن برای جامعه تبیین شود، یادآور شد: برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید با هدف ایجاد شور مضاعف برای پایبندی و استمرار نظام باشد.
به گفته وی، تبیین و معرفی دستاوردهای 40 ساله نظام اسلامی ایران باید باور پذیر، منطقی و مستدل باشد.
به گزارش ایرنا، این همایش با حضور فرمانداران، مدیران کل استان و دیگر دست اندکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.