بهروز حیدرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهم ورزشکاران استان ایلام در مسابقات آسیایی دوره قبل 6 نفر بود، که با توجه به کسب مدال های مختلف این تعداد در سالجاری افزایش یافت.
وی با بیان اینکه 2 ورزشکار از تیم اعزامی ایلام به این رقابت را خانم ها و پنج نفر را آقایان تشکیل می دهند، افزود: ذبیح الله پورشیب در رشته کاراته ،
حامد هواسی در رشته رزمی پنجاک سیلات ، علی هاشمی وزنه برداری ، آرمینا صادقیان ، جواد فروغی و پوریا نوروزیان در تیراندازی و فاطمه منصوری در رشته کبدی ورزشکاران ایلامی شرکت کننده در این رقابت ها خواهند بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با یادآوری اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون 124 ورزشکار خانم و آقا در رشته های مختلف ورزشی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند، تاکید کرد: 34 نفر از ورزشکاران استان هم اکنون عضو تیم های ملی هستند که این افراد در طول سال با اعزام به مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی موفق به کسب مدال های مختلف شده اند.
بهروز حیدرزاده اضافه کرد: سال گذشته استان ایلام میزبان 24 رقابت کشوری و بین المللی بوده و تلاش می شود این امر در سالجاری ادامه و زمینه توسعه ورزش استان فراهم شود.
وی تلاش برای جذب حامی مالی با توجه به وجود استعدادهای بسیار در استان را از دیگر برنامه های این اداره کل برای حمایت از ورزش قهرمانی و ورزشکاران اعلام کرد.
استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته بوده و زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.