به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه آبدانان اظهار کرد: گرانی، تورم و بی ثباتی در بازار عرضه و تقاضا وجود دارد و قابل انکار نیست اما منافقان، خائنان و غافلان تلاش می کنند که آن را به یک بحران غیرقابل کنترل تبدیل کنند.
وی تغییر در تیم اقتصادی دولت را ضروری دانست و افزود: امروز انقلاب اسلامی با یک جنگ احزاب از طرف معاندان داخلی و خارجی روبرو است که برای عبور از این مرحله حساس از تاریخ انقلاب اسلامی، اتحاد و همدلی و مشارکت بین مردم و دولت و همه جریان های سیاسی لازم و ضروری است.
خطیب نماز جمعه آبدانان با تبریک هفته قوه قضاییه و قدردانی از زحمات قضات و کارکنان دادگستری آبدانان، اضافه کرد: سازمان بازرسی، دیوان عدالت اداری و دیوان محاسبات به عنوان دیوارهای دفاعی از حقوق مردم، باید با تلاش مضاعف و شناسایی اخلالگران اقتصادی و مجازات آنان رسالت تاریخی خود را ادا کنند.
حجت الاسلام حاجیلری با قدردانی از مواضع رییس جمهوری در قبال اقدامات دولت آمریکا گفت: سوابق دور و نزدیک ایالات متحده آمریکا بیانگر عدم صداقت سردمداران این نظام متجاوز است و منطقی این است که بجای وقت گذرانی های بی حاصل با این فریبکاران، بدنبال شکل گیری و اجرای یک برجام ایرانی و استفاده درست از داشته های خود باشیم.
6034/7174
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.