علی اکبر شفیع زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به اسکان حجم بالای مسافران نوروزی در مدارس، آموزش و پرورش نسبت به تجهیز مدارس برای اسکان مسافران نوروزی اقدام کرده است.
وی گفت: مجموعه خدمات و امکانات مورد نیاز میهمانان نوروزی این شهرستان فراهم و پیش بینی شده است.
وی با ذکر اینکه دره شهر در حال تبدیل شدن به یک کانون مهم گردشگری کشور است گفت : برنامه ریزی مناسبی برای توسعه زیرساخت های گردشگری این شهرستان انجام شده است.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان با اشاره به ضرورت آمادگی مقابله با حوادث احتمالی، افزود: دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز از جمله آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، جمعیت هلال ‌احمر و ... آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی را داشته باشند و تدابیر لازم را در این رابطه اتخاذ کنند.
شفیع زاده با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری شهرستان و استقبال مسافرین نوروزی از جاذبه های تاریخی،طبیعی،فرهنگی و ... دره شهر در ایام تعطیلات نوروزی بر ارائه خدمات مطلوب و تکریم گردشگران تاکید کرد.
بیش از 400 اثر تاریخی ارزشمند شامل محوطه، بنا و اث دوره های مختلف تاریخی به خصوص ساسانی - اسلامی در شهرستان دره شهر در 130 کیلومتری جنوب شرقی ایلام قرار دارد .
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.