به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی درهمایش صبر (صلح، بخشایش و رضایت) که روز چهارشنبه در ایلام که با حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: این یک واقعیت است که دستگاه قضایی دستگاهی مقتدر بوده و دوست و دشمن به آن اذعان داشته که این نهادی کارآمد و توانمند است.
وی افزود: اگر بغض و کینه دشمنان نسبت به این دستگاه را می‌ بینید دلیل بر موفقیت این دستگاه است، این دستگاه چه در برخورد با مفاسد اقتصادی، معاندین سیاسی و حقوق‌های نجومی موفق عمل کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: این مجموعه‌ و باندها معمولا در صدد ضربه زدن به امنیت اقتصادی و سیاسی کشور هستند که دستگاه قضایی بدون هیچ گونه ملاحظه ای در برابر آنان ایستاده و با قاطعیت تمام برخورد کرده است.
حجت الاسلام لطفی با بیان اینکه دشمنان برنامه پیچیده‌ای برای ایجاد فتنه در ایران داشته و در پیروزی های خود تردیدی ندارند، گفت: با هدایت و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم فتنه ها همیشه نظام را بالنده و پویاتر کرده است، دشمنان از این ترفندها، توطئه ها و گمراه کردن ها راه به جایی نبرده و نخواهند برد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از مسائل مهم و ارزنده در دین مبین اسلام که بارها مورد توجه قرار گرفته اصلاح ذات البین است حتی از برترین عبادت ها واجب تر است.
حجت الاسلام لطفی با اشاره به نقش بی بدیل مصلحان و بزرگان در جامعه گفت: استان ایلام با توجه به بافت جمعیتی و عشایری که دارد متشکل از ایلات و طوایف بسیاری هستند که همواره در صلح و صفا زندگی می کنند، اگر هم نزاعی به ندرت پیش آید با دخالت بزرگان صلح طلب تبدیل به برادری و صمیمیت شده است.
اولین همایش ملی صبر(صلح، بخشایش و رضایت) در ایلام با هدف ترویج روحیه گذشت و مصالحه در جامعه، امروز چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه،امام جمعه ایلام و برخی از مسئولان استانی برگزار شد.
6034/3032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.