به گزارش ایرنا، ابراهیم عزیزی روز یکشنبه در آئین راهپیمایی 22 بهمن شهر ایلام اظهار کرد: پیوند عمیق و مستحکم مردم با منویات رهبری در طول دوران انقلاب که موجب عزت و اعتبار کشور در عرصه های بین المللی و مایوس کردن دشمنان شده بیانگر کارامدی و توانایی مردم سالاری دینی نظام ایران اسلامی است.
وی افزود: مردم با بصیرت و متعهد ایران با هوشمندی و وفاداری به آرمان های انقلاب و حضور در صحنه های حساس سیاسی همواره توطئه ها و هجمه های استکبار جهانی را یکی پس از دیگری خنثی کرده اند و همچنان پرشور دنباله رو مسیر انقلاب هستند.
وی یادآور شد: مردم با توکل به خداوند و پیروی آگاهانه از سیاست های نظام، امام و رهبری و پایبندی به دستور دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) دشمنان را به از رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته اند.
عزیزی با بیان اینکه تلاش دشمنان سعی در ایجاد جدایی و فاصله مردم از رهبری و آرمان های انقلاب هستند، تعهد ملت به نظام را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: تجربه ثابت کرده جدایی از خط مشی رهبری و ولایت فقیه محکوم به شکست و خواری است کمال حقیقی در پرتو بندگی خداوند و تبعیت از فرامین ولایت فقیه است.
وی به برخی از برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و وجود ولایت فقیه، دفاع از مظلومان و آزادی خواهان جهان، مبارزه با فقر و تنگدستی، مردم سالاری دینی، جرای احکام دین مبین اسلام، استقلال سیاسی و اجرایی، عدم وابستگی به بلوک شرق و غرب، وحدت و انسجام ملی، ... را از مهم ترین برکات انقلاب اسلامی دانست.
وی همچنین رشد و توسعه چشمگیر و چندین برابری کشور در زمینه های مختلف از جمله تولید علم و پژوهش، راه سازی، راه آهن، طرح های عمرانی و زیرساختی، صنعت، تولید و صادارت محصولات غیر نفتی، دانش هسته ای و ... در مقایسه با پیش از انقلاب را از جمله دستاوردهای پیروزی انقلابی اسلامی ذکر کرد.
هزاران نفر از اهالی شهر ایلام امروز با حضور در خیابان و گرامی داشت یاد 22 بهمن سال 57 بر پایبندی و دلبستگی خود به ارمان های انقلاب اسلامی، اموزه های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید ورزیدند.
خبرنگار زهرا موسوی **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034/7175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.