وزیر جهاد کشاورزی گفت: حذف واسطه ها و توسعه خدمات بعد از تولید در دستور کار این وزارت بوده و در این راه همه تلاش خود را بکار می بندیم.

به گزارش ایلنا، محمود حجتی در حاشیه افتتاح طرح های شهرستان دره شهر افزود: با برنامه ریزی انجام شده، تلاش همکاران و بهره برداران، کشت محصولات در استان ایلام افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشاورزان دغدغه های پس از تولید است و افزود: بازاریابی، نگهداری محصول و اشتغال پایدار از دغدغه های پس از تولید بوده که با تقویت تشکل ها ، تعاونی ها و حذف دلالان این مشکل نیز مرتفع می شود.

حجتی همچنین با اشاره به افزایش سطح زیر کشت گل نرگس در دره شهر گفت: توسعه کشت دیم این محصول علی رغم کمبود بارندگی ها توانسته منبع درآمد و اشتغالزایی خوبی برای این شهرستان باشد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: بیش از ۶۷۰ هکتار از اراضی دیم این منطقه با راندمان بالا و درآمد پایدار زیر کشت این محصول است که نشان از تلاش و کوشش بهره برداران این منطقه دارد.

وی خاطر نشان کرد: برای افزایش سطح زیر کشت گل نرگس و افزایش اشتغال در این کار تسهیلاتی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی امروز به منظور بهره برداری از فاز اول آبیاری تحت فشار ارمو_چمژاب و بازدید از کشتزارهای گل نرگس این شهرستان و همچنین حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان  به ایلام و سفر کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.